Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2018-05-16 12:57:17  MONIKA SKRZYPEK

Utworzono artykuł 133818 o nazwie 'XL Sesja Rady Powiatu Mieleckiego '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste133818
user_idpuste2262563
resource_idpuste699
namepusteXL Sesja Rady Powiatu Mieleckiego
category_idpuste6284
language_idpuste1
shortpusteData: 25 maja 2018 r., godz. 9.00, Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania, ul. Wojska Polskiego 2b.
fullpuste

1. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Powiatu.
2. Informacja Podkarpackiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii na temat zasad bioasekuracji gospodarstw w przypadku zagrożenia wystąpienia Afrykańskiego Pomoru Świń.
3.  Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu oraz z działalności Zarządu Powiatu między sesjami.
4.  Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego
na 2018 rok.
5.      Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVIII/269/2017 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Mieleckiego.
6.  Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i placówek oświatowych publicznych oraz niepublicznych prowadzonych przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ oraz trybu kontroli prawidłowości pobrania
i wykorzystania udzielonej dotacji.
7.  Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu i wybrania kandydata na stanowisko Dyrektora Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu”.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu”.
10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków
i zasad korzystania z tych obiektów, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Mielecki.
11. Podjęcie uchwały w sprawie skargi z dnia 30 kwietnia 2018 r.
12. Zbiorcza informacja o obowiązujących i zawartych w 2017 r. umowach najmu przez Szpital Powiatowy im. E. Biernackiego w Mielcu.
13.Ocena zasobów pomocy społecznej na terenie Powiatu Mieleckiego za rok 2017 wraz
z rekomendacjami.
14.  Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Powiatu Mieleckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2017 rok.
15. Interpelacje, wnioski, zapytania i oświadczenia Radnych.

publishfrompuste2018-05-16 00:00:00
slugpustexl-sesja-rady-powiatu-mieleckiego
2018-05-16 12:57:17  MONIKA SKRZYPEK

Pole slug zmieniło wartość z 'xl-sesja-rady-powiatu-mieleckiego' na '133818_xl-sesja-rady-powiatu-mieleckiego'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugxl-sesja-rady-powiatu-mieleckiego133818_xl-sesja-rady-powiatu-mieleckiego
2018-05-16 12:57:31  MONIKA SKRZYPEK

Zmieniono nazwę z 'XL Sesja Rady Powiatu Mieleckiego ' na 'XLII Sesja Rady Powiatu Mieleckiego '

Pole _active wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameXL Sesja Rady Powiatu Mieleckiego XLII Sesja Rady Powiatu Mieleckiego
_activepuste1
2018-05-16 12:57:52  MONIKA SKRZYPEK

Pole full zmieniło wartość z '<p> 1. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Powiatu.<br /> 2. Informacja Podkarpackiego Wojew&oacute;dzkiego Lekarza Weterynarii na temat zasad bioasekuracji gospodarstw w przypadku zagrożenia wystąpienia Afrykańskiego Pomoru Świń.<br /> 3.&nbsp; Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu oraz z działalności Zarządu Powiatu między sesjami.<br /> 4.&nbsp; Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego<br /> na 2018 rok.<br /> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVIII/269/2017 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Mieleckiego.<br /> 6.&nbsp; Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szk&oacute;ł i plac&oacute;wek oświatowych publicznych oraz niepublicznych prowadzonych przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ oraz trybu kontroli prawidłowości pobrania<br /> i wykorzystania udzielonej dotacji.<br /> 7.&nbsp; Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu i wybrania kandydata na stanowisko Dyrektora Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.<br /> 8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia &bdquo;Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu&rdquo;.<br /> 9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia &bdquo;Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu&rdquo;.<br /> 10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystank&oacute;w komunikacyjnych oraz warunk&oacute;w<br /> i zasad korzystania z tych obiekt&oacute;w, kt&oacute;rych właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Mielecki.<br /> 11. Podjęcie uchwały w sprawie skargi z dnia 30 kwietnia 2018 r.<br /> 12. Zbiorcza informacja o obowiązujących i zawartych w 2017 r. umowach najmu przez Szpital Powiatowy im. E. Biernackiego w Mielcu.<br /> 13.Ocena zasob&oacute;w pomocy społecznej na terenie Powiatu Mieleckiego za rok 2017 wraz<br /> z rekomendacjami.<br /> 14.&nbsp; Sprawozdanie z realizacji Programu wsp&oacute;łpracy Powiatu Mieleckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2017 rok.<br /> 15. Interpelacje, wnioski, zapytania i oświadczenia Radnych.</p> ' na '<p> 1. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Powiatu.<br /> 2. Informacja Podkarpackiego Wojew&oacute;dzkiego Lekarza Weterynarii na temat zasad bioasekuracji gospodarstw w przypadku zagrożenia wystąpienia Afrykańskiego Pomoru Świń.<br /> 3.&nbsp; Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu oraz z działalności Zarządu Powiatu między sesjami.<br /> 4.&nbsp; Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego<br /> na 2018 rok.<br /> 5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVIII/269/2017 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Mieleckiego.<br /> 6.&nbsp; Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szk&oacute;ł i plac&oacute;wek oświatowych publicznych oraz niepublicznych prowadzonych przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ oraz trybu kontroli prawidłowości pobrania<br /> i wykorzystania udzielonej dotacji.<br /> 7.&nbsp; Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu i wybrania kandydata na stanowisko Dyrektora Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.<br /> 8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia &bdquo;Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu&rdquo;.<br /> 9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia &bdquo;Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu&rdquo;.<br /> 10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystank&oacute;w komunikacyjnych oraz warunk&oacute;w<br /> i zasad korzystania z tych obiekt&oacute;w, kt&oacute;rych właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Mielecki.<br /> 11. Podjęcie uchwały w sprawie skargi z dnia 30 kwietnia 2018 r.<br /> 12. Zbiorcza informacja o obowiązujących i zawartych w 2017 r. umowach najmu przez Szpital Powiatowy im. E. Biernackiego w Mielcu.<br /> 13.Ocena zasob&oacute;w pomocy społecznej na terenie Powiatu Mieleckiego za rok 2017 wraz<br /> z rekomendacjami.<br /> 14.&nbsp; Sprawozdanie z realizacji Programu wsp&oacute;łpracy Powiatu Mieleckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2017 rok.<br /> 15. Interpelacje, wnioski, zapytania i oświadczenia Radnych.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

1. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Powiatu.
2. Informacja Podkarpackiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii na temat zasad bioasekuracji gospodarstw w przypadku zagrożenia wystąpienia Afrykańskiego Pomoru Świń.
3.  Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu oraz z działalności Zarządu Powiatu między sesjami.
4.  Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego
na 2018 rok.
5.      Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVIII/269/2017 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Mieleckiego.
6.  Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i placówek oświatowych publicznych oraz niepublicznych prowadzonych przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ oraz trybu kontroli prawidłowości pobrania
i wykorzystania udzielonej dotacji.
7.  Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu i wybrania kandydata na stanowisko Dyrektora Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu”.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu”.
10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków
i zasad korzystania z tych obiektów, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Mielecki.
11. Podjęcie uchwały w sprawie skargi z dnia 30 kwietnia 2018 r.
12. Zbiorcza informacja o obowiązujących i zawartych w 2017 r. umowach najmu przez Szpital Powiatowy im. E. Biernackiego w Mielcu.
13.Ocena zasobów pomocy społecznej na terenie Powiatu Mieleckiego za rok 2017 wraz
z rekomendacjami.
14.  Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Powiatu Mieleckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2017 rok.
15. Interpelacje, wnioski, zapytania i oświadczenia Radnych.

1. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Powiatu.
2. Informacja Podkarpackiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii na temat zasad bioasekuracji gospodarstw w przypadku zagrożenia wystąpienia Afrykańskiego Pomoru Świń.
3.  Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu oraz z działalności Zarządu Powiatu między sesjami.
4.  Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego
na 2018 rok.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVIII/269/2017 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Mieleckiego.
6.  Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i placówek oświatowych publicznych oraz niepublicznych prowadzonych przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ oraz trybu kontroli prawidłowości pobrania
i wykorzystania udzielonej dotacji.
7.  Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu i wybrania kandydata na stanowisko Dyrektora Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu”.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu”.
10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków
i zasad korzystania z tych obiektów, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Mielecki.
11. Podjęcie uchwały w sprawie skargi z dnia 30 kwietnia 2018 r.
12. Zbiorcza informacja o obowiązujących i zawartych w 2017 r. umowach najmu przez Szpital Powiatowy im. E. Biernackiego w Mielcu.
13.Ocena zasobów pomocy społecznej na terenie Powiatu Mieleckiego za rok 2017 wraz
z rekomendacjami.
14.  Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Powiatu Mieleckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2017 rok.
15. Interpelacje, wnioski, zapytania i oświadczenia Radnych.

2018-05-16 12:57:52  MONIKA SKRZYPEK

Załączono plik 380746

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1470556
user_idpuste2262563
fobject_idpuste380746
resource_idpuste699
modelpusteArticle
foreign_idpuste133818
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..