2016-12-29

Uchwały Zarządu Powiatu Mieleckiego

 

636. Uchwała nr 91/636/2016 z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie przedłużenia umowy dzierżawnej na nieruchomość stanowiącą własność Powiatu Mieleckiego.

 

637. Uchwała nr 91/637/2016 z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w formie bezprzetargowej 1/20 części działki nr 819/8 o pow. 1474 m2 stanowiącą dojazd do działki nr 819/16 o pow. 0,0081 ha zabudowanej budynkiem garażowym położonej w Rzemieniu gm. Przecław stanowiącej własność Powiatu Mieleckiego.

 

638. Uchwała nr 91/638/2016 z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w formie bezprzetargowej 1/20 części działki nr 819/8 o pow. 1474 m2 stanowiącą dojazd do działki nr 819/19 o pow. 0,0080 ha zabudowanej budynkiem garażowym położonej w Rzemieniu gm. Przecław stanowiącej własność Powiatu Mieleckiego.

 

639. Uchwała nr 91/639/2016 z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

640. Uchwała nr 92/640/2016 z dnia 7 grudnia 2016 r. w sprawie stwierdzenia składu Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert na zlecenie w trybie powierzenia realizacji zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej – prowadzenie w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2019 r. ośrodka wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Powiatu Mieleckiego – środowiskowego domu samopomocy.

 

641.  Uchwała nr 92/641/2016 z dnia 7 grudnia 2016 r. w sprawie stwierdzenia składu Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert nazlecenie przez Powiat Mielecki w trybie powierzenia realizacji zadania z zakresu wsparcia zawodowego Uczestników Projektu w ramachprojektu pn. „Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Powiecie Mieleckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w latach 2017-2018.

 

642.  Uchwała nr 92/642/2016 z dnia 7 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na oddanie przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Mielcu w nieodpłatne używanie w drodze umowy użyczenia na czas określony części nieruchomości stanowiącej mienie Powiatu Mieleckiego.

 

643.  Uchwała nr 92/643/2016 z dnia 7 grudnia 2016 r. w sprawie rozstrzygnięcia konkursu dla organizacji pozarządowych na realizację zadania publicznego o charakterze pożytku publicznego na prowadzenie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Mieleckim w 2017 roku oraz powierzenie wybranym organizacjom prowadzenie w/w punktów.

 

644.   Uchwała nr 93/644/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie nawiązania stosunku pracy z Dyrektorem Szpitala Powiatowego im. Edmunda  Biernackiego w Mielcu.

 

645. Uchwała nr 93/645/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie przedłużenia umowy najmu.

 

646. Uchwała nr 93/646/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na podjęcie działań zmierzających do zbycia części działki nr 1456/6 położnej w Mielcu przy ul. Chopina stanowiącej własność Powiatu Mieleckiego.

 

647. Uchwała nr 93/647/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej realizacji inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi gminnej – ul. Piotra Skargi, drogi powiatowej Nr 1 187R–Al. Niepodległości i przebudowa ul. Jagiellończyka w Mielcu polegająca na budowie ścieżki rowerowej i kanału technologicznego.” 

 

648. Uchwała nr 93/648/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej realizacji inwestycji drogowej pn. ”Budowa przedłużenia drogi gminnej – ul. Korczaka na długości 586,15m wraz z budową chodnika, miejsc postojowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia,  kanału technologicznego oraz zabezpieczeniem Infrastruktury technicznej w m. Mielec”.

 

649. Uchwała nr 93/649/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej realizacji inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa ul. Powstańców Warszawy na odcinku w km 1+963,00 – 2+139,20 i rozbudowa ul. Witosa (droga powiatowa Nr 1 200R) w km 1+054,00-1+418,50 oraz budowa nowoprojektowanej ulicy w km 0+000-1+578,80 od ul. Witosa do ul. Inwestorów (na długości 501 m w km 0+863,00 -1+364,00 poprzez rozbudowę istniejącego odcinka ul. Iwaszkiewicza) w Mielcu, łącznej dług. ok. 2116,50 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

 

650. Uchwała nr 93/650/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej realizacji inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa ulicy Grzybowej w Mielcu wraz z Infrastrukturą towarzyszącą”.

 

651. Uchwała nr 93/651/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XVII/103/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 30 marca 2016 roku w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w 2016 roku, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

 

652. Uchwała nr 93/652/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawieuznania za celowe dofinansowanie realizację zadania publicznego pod nazwą „Wydanie tomu poetyckiego „Odloty białych żurawi” Wiesława Kulikowskiego.

 

653. Uchwała nr 93/653/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie uznania za celowe dofinansowanie realizację zadania publicznego pod nazwą Piłka łączy a nie dzieli …. w poszukiwaniu młodych talentów, turniej piłki nożnej dla dzieci i młodzieży.

 

654. Uchwała nr 93/654/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.  

 

655. Uchwała nr 94/655/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r.  w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.  

 

656.  Uchwała nr 94/656/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.

 

657.  Uchwała nr 94/657/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały Nr XIV/90/2015 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2015 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Mieleckiego.

 

658.  Uchwała nr 94/658/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia autopoprawek do projektu uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2017 rok.

 

659.  Uchwała nr 94/659/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia autopoprawek do projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Mieleckiego.

 

660.  Uchwała nr 94/660/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie unieważnienia otwartego konkursu ofert na zlecenie przez Powiat Mielecki w trybie powierzenia realizacji zadania z zakresu wsparcia zawodowego Uczestników Projektu w ramach projektu pn. „Program aktywizacji społeczno–zawodowej w Powiecie Mieleckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w latach 2017-2018.

 

661.  Uchwała nr 94/661/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. wsprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na zlecenie przez Powiat Mielecki w trybie powierzenia realizacji zadania z zakresuwsparcia zawodowego Uczestników Projektu  w ramachprojektu pn. „Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Powiecie Mieleckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w latach 2017 -2018.

 

662.  Uchwała nr 94/662/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie powołania i ustalenia Regulaminu Pracy Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert na zlecenie przez Powiat Mielecki w trybie powierzenia realizacji zadania z zakresu wsparcia zawodowego Uczestników Projektu w ramach projektu pn. „ Program aktywizacji społeczno – zawodowej w Powiecie Mieleckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w latach 2017 -2018.

 

663. Uchwała nr 95/663/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie wyboru oferty w ramach ogłoszonego otwartego konkursu ofert na zlecenie w trybie powierzenia realizacji zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej – prowadzenie w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2019 r. ośrodka wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Powiatu Mieleckiego – środowiskowego domu samopomocy.

 

664. Uchwała nr 95/664/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie stwierdzenia składu Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert na zlecenie przez Powiat Mielecki w trybie powierzenia realizacji zadania z zakresu wsparcia zawodowego Uczestników Projektu w ramach projektu pn. „Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Powiecie Mieleckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w latach 2017-2018.

 

665. Uchwała nr 95/665/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie sześciu szt. motopomp do wody szlamowej Starostwa Powiatowego w Mielcu na rzecz Gminy Tuszów Narodowy z przeznaczeniem dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy.

 

666. Uchwała nr 95/666/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie motopompy MP66-3 Starostwa Powiatowego w Mielcu na rzecz Gminy Padew Narodowa z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej Zaduszniki.

 

667. Uchwała nr 95/667/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie motopompy WT40X wraz z wyposażeniem dodatkowym Starostwa Powiatowego w Mielcu na rzecz Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu z siedzibą 39-300 Mielec ul. Sienkiewicza 54.

 

668. Uchwała nr 95/668/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania składnikami majątku ruchomego Starostwa Powiatowego w Mielcu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Mieleckiego - TRACI MOC UCHWAŁĄ nr 98/709/2017 z dnia 27 stycznia 2017 r.

 

669. Uchwała nr 95/669/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

670. Uchwała nr 95/670/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania  finansowego  wykraczającego poza rok budżetowy 2016.

 

671. Uchwała nr 95/671/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2016.

 

672. Uchwała nr 95/672/2016 z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie wyboru przedstawiciela Rady Powiatu Mieleckiego  wchodzącego w skład Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu i wybrania kandydata na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.

 

 

 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..