2016-01-22

Uchwały Zarządu Powiatu Mieleckiego

 

304.  Uchwała nr 49/304/2016 z dnia 5 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia „Diagnozy potrzeb Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu".

 

305.  Uchwała nr 49/305/2016 z dnia 5 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia „Diagnozy potrzeb Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu".

 

306. Uchwała nr 49/306/2016 z dnia 5 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia „Diagnozy potrzeb Zespołu Szkół w Radomyślu Wielkim".

 

307. Uchwała nr 49/307/2016 z dnia 5 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia „Diagnozy potrzeb Zespołu Szkół Ekonomicznych im. bł. ks. Romana Sitki w Mielcu".

 

308. Uchwała nr 49/308/2016 z dnia 5 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia „Diagnozy potrzeb Zespołu Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu".

 

309. Uchwała nr 49/309/2016 z dnia 5 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia „Diagnozy potrzeb Zespołu Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Mielcu".

 

310. Uchwała nr 49/310/2016 z dnia 5 stycznia 2016 roku w sprawie upoważnienia Dyrektora Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu do złożenia w imieniu Powiatu Mieleckiego wniosku o dofinansowanie projektu pn. „Mielec stawia na zawodowców” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020  OŚ PRIORYTETOWA IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, DZIAŁANIE 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-004/15.

 

311. Uchwała nr 49/311/2016 z dnia 5 stycznia 2016 roku w sprawie ustalenia okresu przyznania dodatku funkcyjnego dla dyrektorów szkół i placówek prowadzonych przez Powiat Mielecki.

 

312. Uchwała nr 50/312/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie przyjęcia i realizacji  „Programu Promocji Zatrudnienia oraz Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy Powiatu Mieleckiego na lata 2016-2022”.

 

313. Uchwała nr 50/313/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zaliczenia drogi ul. Lonczaka w Radomyślu Wielkim do kategorii drogi gminnej.

 

314. Uchwała nr 50/314/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie uchwalenia „Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Powiecie Mieleckim na lata 2016-2022”.

 

315. Uchwała nr 50/315/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie uchwalenia „Powiatowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Powiecie Mieleckim na lata 2016-2022”.

 

316. Uchwała nr 50/316/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie zgody na złożenie przez Zespół Szkół w Radomyślu Wielkim wniosku na realizację projektu w ramach programu europejskiego Erasmus+, sektor Kształcenie i szkolenie zawodowe, akcja 1 - mobilność edukacyjna.

 

317. Uchwała nr 50/317/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie zgody na złożenie przez Zespół Szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu wniosku na  realizację projektu w ramach programu europejskiego Erasmus +, sektor Kształcenie i szkolenie zawodowe, akcja 1 - mobilność edukacyjna.

 

318. Uchwała nr 50/318/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie zgody na złożenie przez Zespół Szkół Technicznych w Mielcu wniosku na realizację projektu w ramach programu europejskiego Erasmus+, sektor Kształcenie i szkolenie zawodowe, akcja 1 - mobilność edukacyjna.

 

319. Uchwała nr 50/319/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia Sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Mielecki.

 

320. Uchwała nr 50/320/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego  na 2016 rok. 

 

321. Uchwała nr 50/321/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie upoważnienia kierowników jednostek organizacyjnych powiatu do zaciągania zobowiązań. 

 

322. Uchwała nr 50/322/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok. 

 

323. Uchwała nr 51/323/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie upoważnienia do dokonywania w imieniu Powiatu Mieleckiego czynności związanych z realizacją projektu pozakonkursowego pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie mieleckim (II) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 1.1 - Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty pozakonkursowe, Poddziałanie 1.1.2 – Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.

 

324. Uchwała nr 51/324/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie przyjęcia projektu planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli w roku 2016 zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Mielecki.

 

325. Uchwała nr 51/325/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie zgody na złożenie przez Zespół Szkół Ekonomicznych im. bł. ks. R. Sitki w Mielcu wniosku na realizację projektu w ramach programu europejskiego Erasmus +, sektor Kształcenia i szkolenie zawodowe, akcja 1- mobilność edukacyjna.

 

326. Uchwała nr 51/326/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie rozpoczęcia procedury mającej na celu ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Mieleckiego o charakterze pożytku publicznego w 2016 roku. 

 

327. Uchwała nr 51/327/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie na okres 2 lat najmu pomieszczenia gospodarczego usytuowanego w budynku przy ul.  Korczaka 4 w Mielcu obręb 5 Smoczka na rzecz Rejonowego Zarządu Spółek Wodnych w Mielcu.

 

328. Uchwała nr 51/328/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze bezprzetargowej nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Powiatu Mieleckiego położonej w Mielcu obręb 1 Stare Miasto na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.

 

329. Uchwała nr 51/329/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na podjęcie działań zmierzających do nabycia na rzecz Powiatu Mieleckiego działek nr 626/1, nr 615/1, nr 614/1, nr 613/1 wydzielonych na poszerzenie pasa drogi powiatowej nr 1 176R relacji Tuszyma- Niwiska - Kolbuszowa.

 

330. Uchwała nr 51/330/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na podjęcie działań zmierzających do nabycia na rzecz Powiatu Mieleckiego działek nr 1049/2 i nr 1050/18 wydzielonych na poszerzenie pasa drogi powiatowej nr 1 176R relacji Tuszyma- Niwiska - Kolbuszowa.

 

331. Uchwała nr 51/331/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na podjęcie działań zmierzających do nabycia na rzecz Powiatu Mieleckiego działek: nr 240/1, nr 672/16, nr 672/18, nr 309/5, nr 310/1, nr 311/1, nr 312/1 wydzielonych na poszerzenie pasa drogi powiatowej nr 1 140R relacji  Sarnów – Ostrowy Baranowskie.

 

332. Uchwała nr 51/332/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie odstąpienia w 2016 roku od waloryzacji należności za czynsz najmu i dzierżawy. 

 

333. Uchwała nr 51/333/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok. 

 

 

 

 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..