2015-12-16

Uchwały Zarządu Powiatu Mieleckiego

 

251. Uchwała nr 37/251/2015 z dnia 15 października 2015 roku w sprawie przedstawienia Radzie Powiatu Mieleckiego informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w Powiacie Mieleckim za rok szkolny 2014/2015.

 

252. Uchwała nr 37/252/2015 z dnia 15 października 2015 roku w sprawie przyjęcia projektu "Program współpracy Powiatu Mieleckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r. o działaności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2016" i skierowania do konsultacji społecznych.

 

253. Uchwała nr 37/253/2015 z dnia 15 października 2015 roku w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie sprzętu komputerowego Starostwa Powiatowego w Mielcu na rzecz I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Konarskiego 39-300 Mielec ul. Jędrusiów 1.  

 

254. Uchwała nr 37/254/2015 z dnia 15 października 2015 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu Mieleckiego na 2015 rok.

 

255. Uchwała nr 38/255/2015 z dnia 21 października 2015 roku w sprawie wyrażenia zgody na darowiznę sprzętu komputerowego Starostwa Powiatowego w Mielcu na rzecz Stowarzyszenia „Szóstka - Szkoła Marzeń” w Mielcu z siedzibą 39-300 Mielec ul. Solskiego 8 NIP: 817-21-76-953 Regon 360461363.

 

256. Uchwała nr 38/256/2015 z dnia 21 października 2015 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2015 rok.

 

257. Uchwała nr 38/257/2015 z dnia 21 października 2015 roku w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2015 rok.

 

258. Uchwała nr 39/258/2015 z dnia 30 października 2015 roku w sprawie przyjęcia projektu uchwały zmieniającej uchwałę XII/88/2011 Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunku przyznawania nauczycielom dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród ze specjalnego funduszu na nagrody za osiągnięcia dydaktyczno - wychowawcze nauczycieli, a także wysokość oraz szczegółowe zasady przyznawania i wypłacania nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego. 

 

259. Uchwała nr 39/259/2015 z dnia 30 października 2015 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2015 rok.

 

260. Uchwała nr 40/260/2015 z dnia 6 listopada 2015 roku w sprawie zobowiązania określonych osób do dokonania odbioru ostatecznego robót objętych zadaniem „Przebudowa skrzyżowania w km 1+955÷2+076 drogi powiatowej Nr 1 141 R ul. Wojska Polskiego w Mielcu”.

 

261. Uchwała nr 40/261/2015 z dnia 6 listopada 2015 roku w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej realizacji inwestycji drogowej pn.: „Budowa ulic oznaczonych w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego w Mielcu na Oś. Cyranka i Oś. Centrum symbolami KDL.1, 1KDL i 2KX”.

 

262. Uchwała nr 40/262/2015 z dnia 6 listopada 2015 roku w sprawie ustalenia zasad zlecania realizacji zadań publicznych o charakterze lokalnym z pominięciem otwartego konkursu ofert (Małe Granty).

 

263. Uchwała nr 40/263/2015 z dnia 6 listopada 2015 roku dotyczącej przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie „Programu współpracy Powiatu Mieleckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2016 rok.

 

264. Uchwała nr 40/264/2015 z dnia 6 listopada 2015 roku w sprawie przyjęcia „Regulaminu określającego zasady wyłaniania organizacji pozarządowych, którym zostanie powierzone prowadzenie  punktów nieodpłatnej pomocy prawnej”.

 

265. Uchwała nr 40/265/2015 z dnia 6 listopada 2015 roku w sprawie: ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie organizacjom pozarządowym prowadzenia trzech punktów nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Mieleckim w 2016 r.

 

266. Uchwała nr 40/266/2015 z dnia 6 listopada 2015 roku w sprawie uchylenia uchwały Nr 33/212/2011 Zarządu Powiatu Mieleckiego z dnia 15 września 2011 r. z późn. zm. 

 

267. Uchwała nr 41/267/2015 z dnia 13 listopada 2015 roku w sprawie udzielenia dotacji celowej z budżetu Powiatu Mieleckiego na finansowanie lub dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną w 2015 roku.

 

268. Uchwała nr 41/268/2015 z dnia 13 listopada 2015 roku w sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie ustalenia na obszarze powiatu mieleckiego na 2016 rok wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie  na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu.

 

269. Uchwała nr 41/269/2015 z dnia 13 listopada 2015 roku dotycząca przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół i placówek oświatowo - wychowawczych oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.

 

270. Uchwała nr 41/270/2015 z dnia 13 listopada 2015 roku w sprawie przyjęcia uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie ustalenia zasad nabywania, zbywania, obciążania i wydzierżawiania lub wynajmowania nieruchomości stanowiących własność Powiatu Mieleckiego na okres dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony.

 

271. Uchwała nr 41/271/2015 z dnia 13 listopada 2015 roku w sprawie przedłożenia projektu uchwały budżetowej na 2016 rok.

 

272. Uchwała nr 41/272/2015 z dnia 13 listopada 2015 roku w  sprawie przedłożenia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Mieleckiego.

 

273. Uchwała nr 42/273/2015 z dnia 18 listopada 2015 roku w sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr V/34/2015 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 26 marca 2015 roku w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w 2015 roku, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

 

274. Uchwała nr 42/274/2015 z dnia 18 listopada 2015 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2015 rok.

 

275. Uchwała nr 42/275/2015 z dnia 18 listopada 2015 roku w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2015 rok.

 

276. Uchwała nr 43/276/2015 z dnia 26 listopada 2015 roku w sprawie wprowadzenia autopoprawek do projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2015 rok.  

 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..