2017-02-10

Zarządzenia Starosty Powiatu Mieleckiego

Poniżej umieszczono załączniki:

 

1. Zarządzenie Nr 1/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12.01.2017r. w sprawie odwołania członka Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu oraz zmiany zarządzenia nr 18/2013 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 marca 2013r. w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu.

 

2.  Zarządzenie Nr 2/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12.01.2017r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „referent" w Wydziale Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

3.  Zarządzenie Nr 3/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 23.01.2017r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „radca prawny" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

4.  Zarządzenie Nr 4/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 23.01.2017r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie: Miasto i Gmina Przecław, Gmina Padew Narodowa, Gmina Tuszów Narodowy.

 

5.  Zarządzenie Nr 5/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 24.01.2017r. w sprawie w sprawie ustalenia podstawowych założeń i kierunków działania w zakresie bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej powiatu mieleckiego w 2017 roku.

 

6.  Zarządzenie Nr 6/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 24.01.2017r. w sprawie Instruktażu ogólnego i Instruktażu stanowiskowego w zakresie szkolenia wstępnego bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

7.  Zarządzenie Nr 7/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 24.01.2017r. w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

8.  Zarządzenie Nr 8/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 25.01.2017r. w sprawie organizacji i przygotowania stanowiska kierowania w systemie kierowania bezpieczeństwem narodowym na czas zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny.

 

9.  Zarządzenie Nr 9/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 31.01.2017r. w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.

 

10.  Zarządzenie Nr 10/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 06.02.2017r. w sprawie powołania zespołu kontrolnego do przeprowadzenia kontroli w Prywatnym Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych „Twoja Szkoła” w Mielcu oraz Prywatnym Uzupełniającym Liceum dla Dorosłych „Twoja Szkoła” w Mielcu.

 

11.  Zarządzenie Nr 11/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 08.02.2017r. w sprawie uchylenia Zarządzenia 8/2015 z dnia 19 lutego 2015 roku w sprawie wyzanczenia Przewodniczącego Rady Społecznej działającej przy Szpitalu Powiatowym im. Edmunda Biernackiegow Mielcu.

 

12.  Zarządzenie Nr 12/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 08.02.2017r. w zmienijące załącznik nr 5 do Zarządzenia nr 74/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego w sprawie zasad prowadzenia scentralizowanych rozliczeń podatku od towarów i usług przez Powiat Mielecki.

 

13. Zarządzenie 13/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 10 lutego 2017r.

 

14. Zarządzenie nr 14/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 17 lutego 2017r. w sprawie ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej imienia Księdza Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu w 2017 r.

 

15. Zarządzenie nr 15/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 17 lutego 2017 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie: Miasto i Gmina Przecław, Gmina Padew Narodowa, Gmina Tuszów Narodowy”.

 

16. Zarządzenie nr 16/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 lutego 2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 9/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 31 stycznia 2017 roku dotyczące powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.

 

17. Zarządzenie nr 17/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 lutego 2017r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „ds. obsługi ewidencji gruntów i budynków” w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

18. Zarządzenie nr 18/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Borowa, obręby: Borowa, Sadkowa Góra, Łysakówek, Górki, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

19. Zarządzenie nr 19/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Borowa, obręby: Pławo, Orłów pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

20. Zarządzenie nr 20/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Czermin, obręb: Breń Osuchowski, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

21. Zarządzenie nr 21/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Czermin, obręb: Czermin, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

22. Zarządzenie nr 22/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Czermin, obręb: Dąbrówka Osuchowska, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

23. Zarządzenie nr 23/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Czermin, obręby: Łysaków i Wola Otałęska, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

24. Zarządzenie nr 24/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Czermin, obręb: Szafranów, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

25. Zarządzenie nr 25/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Czermin, obręb: Trzciana, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

26. Zarządzenie nr 26/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Czermin, obręby: Ziempniów, Otałęż, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

27. Zarządzenie nr 27/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 22 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Gawłuszowice, obręb: Brzyście, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

28. Zarządzenie nr 28/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 22 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Gawłuszowice, obręb: Kliszów, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

29. Zarządzenie nr 29/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 22 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Gawłuszowice, obręb: Krzemienica, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

30. Zarządzenie nr 30/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 22 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Gawłuszowice, obręb: Młodochów, Wola Zdakowska, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

31. Zarządzenie nr 31/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 22 lutego 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność wspólnot gruntowych, położonych na terenie gminy Gawłuszowice, obręb: Brzyście, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

32. Zarządzenie nr 32/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 28 lutego 2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 81/2010 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 31 grudnia 2010 roku w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości.

 

33. Zarządzenie nr 33/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 01.03.2017 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu”

 

34. Zarządzenie nr 34/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 01.03.2017 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa oddziału na parterze segment ”C” dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej Szpitala Powiatowego w Mielcu”

 

35. Zarządzenie nr 35/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu”

 

36. Zarządzenie nr 36/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego – Szefa Obrony Cywilnej Powiatu z dnia 9 marca 2017 roku w sprawie przygotowania i przeprowadzenia ćwiczenia powiatowego z zakresu obronności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego we współdziałaniu z powiatowymi służbami, inspekcjami, strażami i jednostkami samorządu terytorialnego z terenu powiatu mieleckiego.

 

37. Zarządzenie nr 37/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 marca 2017 r. w sprawie powołania pracowników Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Aktualizacja EGiB i utworzenie BDOT500 w Powiecie Mieleckim”

 

38. Zarządzenie nr 38/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 marca 2017 roku w sprawie zmiany zarządzenia nr 55/2015 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 listopada 2015 r. w sprawie powołania w Starostwie Powiatowym stałej komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

 

39. Zarządzenie nr 39/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 23 marca 2017 roku w sprawie powołania Komisji Konkursowej powiatowego etapu konkursu plastycznego dla dzieci i młodzieży pod hasłem „25 lat PSP – Profesjonalni, Sprawni, Pomocni”

 

40. Zarządzenie nr 40/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 24.03.2017 r.  w sprawie wprowadzenia Kodeksu Etyki Audytora Wewnętrznego, Karty Audytu Wewnętrznego oraz Księgi Procedur Audytu Wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

41. Zarządzenie nr 41/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 30.03.2017 r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr 10/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 6 lutego 2017 roku w sprawie powołania zespołu kontrolnego do przeprowadzenia kontroli w Prywatnym Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych „Twoja Szkoła” w Mielcu oraz Prywatnym Uzupełniającym Liceum dla Dorosłych „Twoja Szkoła” w Mielcu.

 

42. Zarządzenie nr 42/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 13.04.2017 r. w sprawie powołania pracowników Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Modernizacja EGiB i utworzenie BDOT500 w Powiecie Mieleckim”.

 

43. Zarządzenie nr 43/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 13.04.2017 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego i wyłonienia Partnera/Partnerów spoza sektora finansów publicznych w celu wspólnej realizacji projektu pn. „Zawody przyszłości - doskonalenie kształcenia zawodowego w powiecie mieleckim”, w ramach konkursu nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-015/17, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Oś Priorytetowa IX - Jakość edukacji i kompetencji w regionie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

 

44. Zarządzenie nr 44/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 04.05.2017 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „ds. publicznego transportu zbiorowego" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

45. Zarządzenie nr 45/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 10.05.2017 r. w sprawie udziału sił i środków powiatu mieleckiego w wojewódzkim treningu systemu wykrywania i alarmowania.

 

46. Zarządzenie nr 46/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12.05.2017 r. w sprawie ogłoszenia konkursu BELFER THE BEST’ia 2017.

 

47. Zarządzenie nr 47/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12.05.2017 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Zintegrowany system świadczenia e-usług publicznych wraz z usługami wewnątrzadministracyjnymi niezbędnymi do funkcjonowania e-usług w Powiecie Mieleckim”

 

48. Zarządzenie nr 48/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 24.05.2017 r. w sprawie powołania pracowników Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Aktualizacja EGiB i utworzenie BDOT500 w Powiecie Mieleckim”.

 

49. Zarządzenie nr 49/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 24.05.2017 r. w sprawie powołania pracowników Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Modernizacja EGiB i utworzenie BDOT500 w Powiecie Mieleckim”.

 

50. Zarządzenie nr 50/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 30.05.2017 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Zintegrowany system świadczenia e-usług publicznych wraz z usługami wewnątrzadministracyjnymi niezbędnymi do funkcjonowania e-usług w Powiecie Mieleckim".

 

51. Zarządzenie nr 51/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 30.05.2017 r. w sprawie powołania biegłego na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Zintegrowany system świadczenia e-usług publicznych wraz z usługami wewnątrzadministracyjnymi niezbędnymi do funkcjonowania e-usług w Powiecie Mieleckim”

 

52. Zarządzenie nr 52/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 28.06.2017 r. w sprawie udzielenia bonifikaty w cenie sprzedaży udziału Skarbu Państwa wynoszącego % cz. w prawie własności zabudowanej nieruchomości ozn. jako działka 242 o pow. 0,28 ha położonej w Piątkowcu, gm. Wadowice Górne, obj. Kw TB1M/00087465/5.

 

53. Zarządzenie nr 53/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 30.06.2017 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „ds. budownictwa" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

54. Zarządzenie nr 54/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 03.07.2017 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia egzaminu dla pracownika Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

55. Zarządzenie nr 55/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 03.07.2017 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa kompletnego systemu kolejkowego dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu”.

 

56. Zarządzenie nr 56/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 10.07.2017 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „ds. uprawnień kierowców" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

57. Zarządzenie nr 57/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 17.07.2017 r. w sprawie zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego.

 

58. Zarządzenie nr 58/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 25.07.2017 r. w sprawie organizacji Dożynek Powiatu Mieleckiego w Mielcu.

 

59. Zarządzenie nr 59/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27.07.2017 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Inwentaryzacja osnowy poziomej na terenie miasta Przecław i Radomyśl Wielki oraz gmin: Borowa, Czermin, Gawłuszowice, Padew Narodowa, Przecław, Radomyśl Wielki, Tuszów Narodowy, Wadowice Górne, powiat mielecki, województwo podkarpackie”.

 

60. Zarządzenie nr 60/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27.07.2017 r. w sprawie powołania zespolili ds. oceny merytorycznej i formalnej wniosku Stowarzyszenia „Otwórzmy przed nimi świat” dotyczącego dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych kosztów utworzenia i działalności warsztatu terapii zajęciowej.

 

61. Zarządzenie nr 61/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 28.07.2017 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „ ds. promocji powiatu" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

62. Zarządzenie nr 62/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 04.08.2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 70 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 28 listopada 2016 r. w sprawie powołania Zespołu Zadaniowego do realizacji projektu „Zintegrowany system świadczenia e-usług publicznych wraz z usługami wewnątrzadministracyjnymi niezbędnymi do funkcjonowania e-usług w Powiecie Mieleckim”.

 

63. Zarządzenie nr 63/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 09.08.2017 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą dla pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

64. Zarządzenie nr 64/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 10.08.2017 r. w sprawie naboru wystawców obsługujących gastronomię i plac zabaw podczas Dożynek Powiatu Mieleckiego.

 

65. Zarządzenie nr 65/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21.08.2017 r. w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr II „Cyfrowe Podkarpackie” RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

 

66. Zarządzenie nr 66/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 24.08.2017 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami i Izbą Aptekarską" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

67. Zarządzenie nr 67/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29.08.2017 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostępem do sieci Internet”.

 

68. Zarządzenie nr 68/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 31.08.2017 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „ds. rozliczenia podatku VAT" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

69. Zarządzenie nr 69/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 18.09.2017 r. w sprawie powołania biegłego na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Sprzedaż i dostawa tomografu komputerowego dla Szpitala Powiatowego w Mielcu”.

 

70. Zarządzenie nr 70/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 22.09.2017 r. w sprawie udziału sił i środków powiatu mieleckiego w powiatowym treningu systemu wykrywania i alarmowania

 

71. Zarządzenie nr 71/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27.09.2017 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji kasy nr 1 i kasy nr 2 Starostwa Powiatowego w Mielcu na dzień likwidacji.

 

72. Zarządzenie nr 72/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27.09.2017 r. w sprawie likwidacji kas gotówkowych.

 

73. Zarządzenie nr 73/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29.09.2017 r. w sprawie powołania zespołu ds. oceny merytorycznej i formalnej wniosku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mielcu o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych kosztów wynikających ze zwiększenia liczby uczestników warsztatu terapii zajęciowej.

 

74. Zarządzenie nr 74/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29.09.2017 r. w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu „Zawody przyszłości-doskonalenie kształcenia zawodowego w powiecie mieleckim” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowych VII-IX RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

 

75. Zarządzenie nr 75/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 06.10.2017 r. w sprawie powołania Komisji ds. oceny wniosków o przyznanie dotacji na ochronę zabytków.

 

76. Zarządzenie nr 76/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 24.10.2017 r. w sprawie dnia wolnego od pracy w miesiącu listopadzie 2017 r.

 

77. Zarządzenie nr 77/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 25.10.2017 r. w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Padew Narodowa, obręby: Babule, Kębłów, Padew Narodowa, Piechoty, Pierzchne, Przykop, Rożniaty, Wojków, Zachwiejów, Zarównie, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

78. Zarządzenie nr 78/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 30.10.2017 r. w sprawie powołania stałej Komisji Inwentaryzacyjnej w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

79. Zarządzenie nr 79/2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 30.10.2017 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

80. Zarządzenie nr 80/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 31 października 2017r. w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Kompleksowe zagospodarowanie terenów i przebudowa podziemnego łącznika w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu ul. K. Jagiellończyka 3.”
 
 
 
81. Zarządzenie nr 81/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 31 października 2017r.
w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego 24.”
 
 
82. Zarządzenie nr 82/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 6 listopada 2017 r. w sprawie ustalenia zasad bezpieczeństwa informacji w Starostwie Powiatowym w Mielcu.
 
 
83. Zarządzenie nr 83/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 7 listopada 2017 r.w sprawie powołania pracowników Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Cyfryzacja materiałów źródłowych zasobu geodezyjnego i kartograficznego w powiecie mieleckim 2017-2018”.
 
 
84. Zarządzenie nr 84/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 7 listopada 2017r. w spńwie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Przebudowa oddziału na parterze segment „C” dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej Szpitala Powiatowego w Mielcu”.
 

85. Zarządzenie nr 85/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 10 listopada 2017 r. w sprawie powołania oraz sposobu działania Komisji do oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego do dalszego użytkowania w działalności Starostwa Powiatowego w Mielcu.
 
 
86. Zarządzenie nr 86/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 16 listopada 2017 r. w sprawie odpłatnego ustanowienia służebności gruntowej na nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Marszałka Województwa Podkarpackiego - Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 1111/1, nr 1114/10, 11115/3, nr 1350/1 poł. w miejscowości Wola Mielecka, gmina Mielec. 
 
 
87. Zarządzenie Nr 87/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 16 listopada 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie miasta i gminy Przecław, obręby: Błonie, Biały Bór, Kiełków, Łączki Brzeskie, Podole, Przecław, Rzemień, Tuszyma, Wyłów, Zaborcze, pow. mielecki, woj. podkarpackie.
 
 
88. Zarządzenie Nr 88/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego  z dnia 16 listopada 2017 roku w sprawie zatwierdzenia uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Tuszów Narodowy, obręby: Babicha, Borki Nizińskie, Czajkowa, Dębiaki, Grochowe, Jaślany, Józefów, Malinie, Ławnica, Pluty, Sarnów, Tuszów Mały, Tuszów Narodowy, pow. mielecki, woj. podkarpackie
 
 
89. Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 16.11.2017r.w sprawie organizacji Jarmarku Świątecznego w Mielcu.
 
 
90. Zarządzenie nr 90/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 listopada 2017r. w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Przebudowa zaplecza sanitarno-szatniowego w I Liceum Ogólnokształcącym w Mielcu i remont Sali gimnastycznej wraz z wyposażeniem". 
 
 
91. Zarządzenie nr 91/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 listopada 2017r. w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego 24.”

 
92. Zarządzenie nr 92/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 listopada 2017r.
w spawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Kompleksowe zagospodarowanie terenów Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu, ul. Jagiellończyka 3, polegające na budowie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej, boisk do piłki siatkowej o nawierzchni trawiastej i bieżni długości 60 m wraz ze skocznią”.
 
 
93. Zarządzenie nr 93/2017 z dnia 1 grudnia 2017 r. Starosty Powiatu Mieleckiego w sprawie: powołania Zespołu Projektowego w celu realizacji i zarządzania projektem „Budowa nowoczesnego Systemu Alarmowania i Ostrzegania Ludności na terenie powiatu mieleckiego”, dofinansowanego z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w ramach programu priorytetowego nr 5.4.1 „Przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska z likwidacją ich skutków Część 1) Dostosowanie do zmian klimatu”.
 
 
94. Zarządzenie Nr 94/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 1 grudnia 2017 roku w sprawie określenia lokali, w których będq usytuowane punkty nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Mieleckim.
 
 
95. Zarządzenie Nr 95/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 grudnia 2017 roku w sprawie zasad opracowania planu dystrybucji preparatów stabilnego jodu na wypadek wystapienia zagrożenia radiacyjnego w gminie (mieście i gminie, mieście).
 
 
96. Zarządzenie nr 96/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 grudnia 2017r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia egzaminu dla pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu kończących służbę przygotowawczą.
 
 
97. Zarządzenie 97/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 grudnia 2017r. w sprawie dnia wolnego od pracy w miesiącu styczniu 2018r.
 
 
98. Zarzadzenie nr 98/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 grudnia 2017 r. zmieniające Zarządzenie w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników.
 
 
99. Zarządzenie Nr 99/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 grudnia 2017 roku w sprawie powołania lekarza do stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu na terenie Powiatu Mieleckiego.
 
 
100. Zarządzenie nr 100/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 18 grudnia 2017 roku w sprawie zmiany zarządzenia nr 78/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 30 października 2017 roku w sprawie powołania stałej Komisji.
 
 
101. 100. Zarządzenie nr 101/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 18 grudnia 2017 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Mielcu. 
 
 
102. Zarządzenie nr 102/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania w budynku Domu Pomocy Społecznej w Mielcu ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 16".
 
 
103. Zarządzenie nr 103/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie odwołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu oraz zmiany Zarządzenia nr 18/2013 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 marca 2013r. w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu.
 
104. Zarządzenie Nr 104 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 28 grudnia 2017 roku w sprawie uzupełnienia jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Starostwa Powiatowego w Mielcu
 
105. ZARZĄDZENIE NR 105 /2017 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie powierzenia składników majątkowych.
 
106. Zarządzenie Nr 106/17 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie: wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości.
 
107. ZARZĄDZENIE NR 107/2017 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Cyfryzacja materiałów źródłowych zasobu geodezyjnego i kartograficznego w powiecie mieleckim 2017-2018”
 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..