2016-01-07

Zarządzenia Starosty Powiatu Mieleckiego

 

 

Poniżej umieszczono załączniki:

 

1. Zarządzenie Nr 1/2016 z dnia 7 stycznia 2016 r. w sprawie regulaminu przyznawania Patronatu Starosty Powiatu Mieleckiego.

 

1A. Zarządzenie Nr 1A/2016 z dnia 7 stycznia 2016 r. w sprawie instrukcji gospodarki transportowej w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

2. Zarządzenie Nr 2/2016 z dnia 7 stycznia 2016 r. w sprawie procedury wprowadzania zmian w budżecie i wieloletniej prognozie finansowej.

 

3. Zarządzenie Nr 3/2016 z dnia 8 stycznia 2016 r. w sprawie 1. Ustalenia norm przydziału środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników zatrudnionych w Starostwie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony i określony. 2. Ustalenia ekwiwalentu za pranie odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników Starostwa.

 

4. Zarządzenie Nr 4/2016 z dnia 14 stycznia 2016 r. w sprawie organizacji systemu kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Mielcu i jednostkach organizacyjnych Powiatu oraz zasad jego koordynacji.

 

5. Zarządzenie Nr 5/2016 z dnia 22 stycznia 2016 r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

6. Zarządzenie Nr 6/2016 z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia egzaminu dla pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

7. ZARZĄDZENIE NR 7/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego - Szefa Obrony Cywilnej Powiatu z dnia 9 lutego 2016 roku w sprawie ustalenia podstawowych założeń i kierunków działania w zakresie bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej powiatu mieleckiego w 2016 roku.

 

8. ZARZĄDZENIE NR 8/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 9 lutego.2016r. zmieniające Zarządzenie w sprawie zmiany składu Komisji powołanej w celu przeprowadzenia egzaminu dla pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

9. Zarządzenie nr 9/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 9 lutego 2016 r. w sprawie zasad postępowania z podmiotami wykonującymi zawodową działalność lobbingową oraz z podmiotami wykoFiująeymi bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej.

 

10. Zarządzenie nr 10/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 9 lutego 2016 roku w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy "radcy prawnego" w Starostwie Powiatowym w Mielcu. 

 

11. Zarządzenie Nr 11/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 9 lutego 2016 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 81/2010 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 31 grudnia 2010 roku w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości

 

12. ZARZĄDZENIE NR/12/2016 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 23 lutego 2016 roku w sprawie: ogłoszenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej imienia Księdza Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu w 2016 r.

 

13. Zarządzenie Nr 13/2016 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 24 lutego 2016 roku w sprawie zatwierdzenia „uproszczonego planu urządzenia lasu" oraz „inwentaryzacji stanu lasu” dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Wadowice Górne, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

14. ZARZĄDZENIE NR 14/2016 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 3 marca 2016 roku w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia oceny przydatności użytkowej materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego gromadzonego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

 

15. Zarządzenie Nr 15/2016 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 14 marca 2016 roku w sprawie zatwierdzenia „uproszczonego planu urządzenia lasu” oraz „inwentaryzacji stanu lasu” dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie miasta i gminy Radomyśl Wielki, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

16. ZARZĄDZENIE NR 16/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 15 marca 2016r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ KIEROWCY" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

17. ZARZĄDZENIE NR 17/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 15 marca 2016r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „radca prawny" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

18. ZARZĄDZENIE NR 18/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 15 marca 2016r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

19. Zarządzenie Nr 19/2016 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 16 marca 2016 roku w sprawie zatwierdzenia „uproszczonego planu urządzenia lasu” oraz „inwentaryzacji stanu lasu” dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie gminy Mielec, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

20. Zarządzenie Nr 20/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 24 marca 2016r. w sprawie odwołania i powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu oraz zmiany zarządzenia nr 18/2013 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu

 

21. ZARZĄDZENIE NR 21/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 marca 2016r. w sprawie powołania Komisji ds. oceny wniosków o przyznanie dotacji na ochronę zabytków.

 

22. ZARZĄDZENIE NR 22/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 marca 2016r. zmieniające Zarządzenie w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „ds. wydawania uprawnień kierowcy" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

23. ZARZĄDZENIE NR 23/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 30 marca 2016r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „DS. INFORMATYKI" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

24. Zarządzenie Nr 24/2016 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 31 marca 2016 roku w sprawie zatwierdzenia „uproszczonego planu urządzenia lasu" oraz „inwentaryzacji stanu lasu” dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych, położonych na terenie miasta Mielca, pow. mielecki, woj. podkarpackie.

 

25. Zarządzenie nr 25/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29.04.2016r. w sprawie odwołania przewodniczącego Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu.

 

26. Zarządzenie nr 26/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29.04.2016r. w sprawie powołania przewodniczącego Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu.

 

27. ZARZĄDZENIE NR 27/2016 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 9 maja 2016 roku w sprawie koordynacji zadań, nadzoru i kontroli w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych.

 

28. Zarządzenie nr 28/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 maja 2016 w sprawie ogłoszenia konkursu BELFER THE BEST’ia 2016

 

29. ZARZĄDZENIE NR 29/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 maja 2016 roku w sprawie uzupełnienia jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

30. ZARZĄDZENIE Nr 30/2016 STAROSTY MIELECKIEGO z dnia 31 maja 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomości, stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Mielcu, obręb Wojsław, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1840/7 o powierzchni 1,3139 ha, na rzecz PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, posiadającej numer identyfikacji podatkowej NIP-946-259-38-55, regon:060552840, Spółki wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000343124.

 

31. ZARZĄDZENIE NR 31/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 6 czerwca 2016r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia egzaminu dla pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

32. Zarządzenie nr 32/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 8 czerwca 2016 w sprawie zmiany zarządzenia nr 28/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 maja 2016r w sprawie ogłoszenia konkursu BELFER THE BEST’ia 2016.

 

33. ZARZĄDZENIE NR 33/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 9 czerwca 2016 roku w sprawie zmiany zarządzenia nr 55/2015 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 listopada 2015 r. w sprawie powołania w Starostwie Powiatowym stałej komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

 

34. Zarządzenie Nr 34/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 17 czerwca 2016 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Biura Rzeczy Znalezionych.

 

35. Zarządzenie Nr 35/2016 z dnia 22 czerwca 2016 r. Starosty Powiatu Mieleckiego w sprawie wykonywania czynności z zakresu prawa pracy wobec kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Mieleckiego.

 

36. ZARZĄDZENIE NR 36/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 czerwca 2016r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „radca prawny" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

37. Zarządzenie Nr 37/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 30 czerwca 2016 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 81/2010 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 31 grudnia 2010 roku w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości.

 

38. ZARZĄDZENIE NR 38/2016 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 30.06.2016 w sprawie: 1 wyznaczenia pracowników do udzielania pierwszej pomocy 2. wyznaczenia osób odpowiedzialnych za apteczkę pierwszej pomocy

 

39. ZARZĄDZENIE NR 39/2016 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie zasad ewidencji zaangażowania wydatków w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

40. ZARZĄDZENIE NR 40/2016 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 12 lipca 2016 r. w sprawie powierzenia Głównemu Księgowemu Starostwa Powiatowego w Mielcu obowiązków i odpowiedzialności w zakresie art.54 ust. 1 ustawy o finansach publicznych oraz upoważnienia do podpisywania sprawozdań.

 

41. ZARZĄDZENIE NR 41/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 lipca 2015 roku w sprawie powołania administratora bezpieczeństwa informacji oraz administratora systemów informatycznych w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

42. Zarządzenie Nr 42/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 13.07.2016 w sprawie: wyznaczenia pracowników do zwalczania pożarów i prowadzenia ewakuacji pracowników w budynkach Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

43. Zarządzenie Nr 43/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 15 lipca 2016 roku w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu „Rozbudowa i przebudowa budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkól im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI „Spójność przestrzenna i społeczna” RPO Województwa Podkarpackiego.

 

44. ZARZĄDZENIE Nr 44 STAROSTY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 1 sierpnia 2016 r. w sprawie przyjęcia procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty wymienionej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)

 

45. ZARZĄDZENIE NR 45/2016 z dnia 4 sierpnia 2016r. w sprawie ustalenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia dyrektorów i zastępców dyrektorów samorządowych jednostek organizacyjnych Powiatu Mieleckiego.

 

46. ZARZĄDZENIE NR 46/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 8 sierpnia 2016r. w sprawie zmiany Zarządzenia Or-0135/6/2009 w sprawie sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

46a. ZARZĄDZENIE NR 46a/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 17 sierpnia 2016r. w sprawie organizacji uroczystości patriotycznych i opeki nad Pomnikami Pamięci Narodowej.

 

47. ZARZĄDZENIE NR 47/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 22 sierpnia 2016 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „SEKRETARZ POWIATU MIELECKIEGO" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

48. ZARZĄDZENIE NR 48/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego - Szefa Obrony Cywilnej Powiatu z dnia 20 września 2016r. w sprawie udziału sił i środków powiatu mieleckiego w wojewódzkim treningu systemu wykrywania i alarmowania pk. "BIESZCZADY 2016"

 

49. ZARZĄDZENIE NR 49/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 19 września 2016 r. w sprawie powołania zespołu powypadkowego do ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, który wydarzył się w dniu 19.09.2016 roku na terenie Samorządowego Kolegium odwoławczego w Tarnpbrzegu ul. Św. Barbary 12

 

50. ZARZĄDZENIE NR 50/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 września 2016 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: "specjalista" w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

51. ZARZĄDZENIE NR 51/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 września 2016 r. w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia egzaminu dla pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

52. ZARZĄDZENIE NR 52/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 września 2016 r. w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu oraz z miany zarzadzenia nr 18/2013 Starostyn Powiatu Mieleckiego z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu.

 

53. ZARZĄDZENIE NR 53/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 5 października 2016 r. w sprawie powołania |Komisji ds. oceny wniosków o przyznanie dotacji na ochronę zabytków.

 

54. ZARZĄDZENIE NR 54/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 5 października 2016 r. w sprawie ogłoszenia pogotowia przeciwpowodziowego dla gmin Powiatu Mieleckiego.

 

55. ZARZĄDZENIE NR 55/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 6 października 2016 r. w sprawie odwołania pogotowia przeciwpowodziowego.

 

56. ZARZĄDZENIE NR 56/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 6 października 2016 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Opracowanie hydrologiczne rzeki Babulówka.

 

57. ZARZĄDZENIE NR 57/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 7 października 2016 r. w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji operacji "Scalanie gruntów wsi Zachwiejów i Zarównie, gmina Padew Narodowa" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

 

58. ZARZĄDZENIE NR 58/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 7 października 2016 r. w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu "Zintegrowany system świadczenie e-usług publicznych wraz z usługami wewnątrzadministracyjnymi niezbędnymi do funkcjonowania e-usług w Powiecie Mieleckim" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr II "Cyfrowe Podkarpackie" RPO Województwa Podkarpackiego.

 

59. ZARZĄDZENIE NR 59/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 10 października 2016 r. w sprawie ustalenia stawek za jeden kilometr przebiegu pojazdów samochodowych niebędących własnością Powiatu Mieleckiego używanych przez kierowników jednostek organizacyjnych powiatu oraz pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu do celów służbowych oraz sposobu zwrotu kosztów.

 

61. Zarządzenie Nr 61/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 października 2016 r. w sprawie określenia lokali, w których będą usytuowane punkty nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Mieleckim.

 

62. Zarządzenie Nr 62/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 19 października 2016 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 25/2015 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 maja 2015 roku, oraz Zarządzenia nr 4/2014 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 stycznia 2014 roku w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.

 

63. Zarządzenie Nr 63/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 października 2016 r. w sprawie powołania zespołu ds. oceny merytorycznej i formalnej wniosku Stowarzyszenia "Otwórzmy przed nimi świat" dotyczącego dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych kosztów utworzenia i działalności warsztatów terapii zajęciowej.

 

64. Zarządzenie Nr 64/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 21 października 2016 r. w sprawie obciążenia służebnością gruntową nieruchhomość stanowiacą własność Skarbu Państwa oznaczonej jako działka ewdencyjna nr 1033/2 oraz nr 1043 poł. w Rzędzianowicach, gm. Mielec.

 

65. Zarządzenie Nr 65/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 25 października 2016 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powitu Mieleckiego j jego jednostek organizacyjnych.

 

66. Zarządzenie Nr 66/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 28 października 2016 r. w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu "Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2B" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr III "Czysta energia" RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

 

68. Zarządzenie Nr 68/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie sposobu realizacji zadań w poszczególnych stopniach alarmowych i stropniach alarmowych dla zagrożeń w cyberprzestrzeni w ramach przedsięwzięć i procedur systemu zarządzania kryzysowego.

 

69. Zarządzenie Nr 69/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie odpłatnego ustanowienia służebności gruntowej na nieruchomości stanowiącej własnośc Skarbu Państwa iznaczonej jako działki ewidencyjne nr 1033/2 oraz nr 1043 poł. Rżędzianowicach, gm. Mielec.

 

70. Zarządzenie Nr 70/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 28 listopada 2016 r. w sprawie powołania Zespołu Zadaniowego do realizacji projektu "Zintegrowany system świadczenia e-usług publiczych wraz z usługami wewnątrzadministracyjnymi niezbędnymi do funkcjonowania e-usług w Powiecie Mieleckim.

 

71. Zarządzenie Nr 71/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 2 grudnia 2016 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieelckiego i jego jednostek organizacyjnych.

 

72. Zarządzenie Nr 72/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 2 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

73. Zarządzenie Nr 73/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 8 grudnia 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na zwolnienie z uprawnienia do służebności gruntowej odpowiadajacej treści służebności przesyłu dla nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Radomyślu Wielkim, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 240/4 o powierzchni 0,1328 ha, na rzecz Tauron Dystrybucja S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, posiadającej numer identyfikacji podatkowej NIP-6110202860, regon 230179216, Spółki wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000073321.

 

74. Zarządzenie Nr 74/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie zasad prowadzenia scentralizowanych rozliczeń podatku od towarów i usług przez Powiat Mielecki.

 

75. Zarządzenie Nr 75/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji składników aktywów powierzonych do użytkowania przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii.

 

76. Zarządzenie Nr 76/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji rzeczowych składników obrotowych - towarów.

 

77. Zarządzenie Nr 77/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania.

 

78. Zarządzenie Nr 78/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji zapasów materiałów w Powiatowym Magazynie Przeciwpowodziowym i Powiatowym Magazynie Obrony Cywilnej.

 

79. Zarządzenie Nr 79/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji środków pieniężnych w kasie nr 1 i kasie nr 2 Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

80. Zarządzenie Nr 80/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej towarów i druków ścisłego zarachowania. 

 

81. Zarządzenie Nr 81/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej.

 

82. Zarządzenie Nr 82/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie powołania pracownika Zamawiającego w skład Komisji Przetargowej na potrzeby postępowania prowadzonego w trybie negocjacji bez ogłoszenia pn. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieelckiego i jego jednostek organizacyjnych.

 

83. Zarządzenie Nr 83/2016 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie instrukcji gospodarki transportowej w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

 

 

 

 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..