2015-06-15

Zarządzenia Starosty Powiatu Mieleckiego

 

Poniżej umieszczono załączniki:

 

1. Zarządzenie Nr 1/2015 z dn. 9.01.2015 r. w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Mielcu

 
2. Zarządzenie nr 2/2015 z dn. 14.01.2015r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 4/2014 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 stycznia 2014r., w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku

 
3. Zarządzenie nr 3/2015 z dn. 23.01.2015r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia oceny przydatności użytkowej materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego gromadzonego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

 
4. Zarządzenie nr 4/2015 z dn. 11.02.2015r. w sprawie ogłoszenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej im. Księdza Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu, w 2015r.

 
5. Zarządzenie nr 5/2015 z dn. 16.02.2015r. w sprawie ustalenia wysokości pogotowia kasowego.

 
6. Zarzadzenie nr 6/2015 z dn. 16.02.2015r. w sprawie ustalenia podstawowych założeń i kierunków działania w zakresie bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej powiatu mieleckiego w 2015 roku

 

7. Zarządzenie nr 7/2015 z dnia 19 lutego 2015 roku w sprawie wyznaczenia Przewodniczącego Rady Społecznej działającej przy Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu

 

8. Zarządzenie nr 8/2015 z dnia 19 lutego 2015 roku w sprawie wyznaczenia Przewodniczącego Rady Społecznej działającej przy Szpitalu Powiatowym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.

 

9. Zarządzenie nr 9/2015 z dnia 26 lutego 2015 roku w sprawie przypisania pracownikom odpowiedzialności za prowadzenie monitorowania, przetwarzania danych i sporządzania raportu i monitorowania efektu ekologicznego dla projektu "Kompleksowa termomodernizacja obiektów szkoły..."

 

10. Zarządzenie nr 10/2015 z dnia 9 marca 2015 roku w sprawie przeprowadzenia weryfukacji formacji systemu wykrywania i alarmowania (SWA) na terenie powiatu mieleckiego.

 

11. Zarządzenie nr 11/2015 z dnia 13 marca 2015 roku w sprawie powołania oraz sposobu działania KOmisji do oceny przydatności ewidencjonowanych składników rzeczowych majątku ruchomego, w które jest wyposażone Starostwo Powiatowe w Mielcu.

 

12. Zarządzenie nr 12/2015 z dnia 13 marca 2015 roku w sprawie powołania komisji Likwidacyjnej.

 

13. Zarządzenie nr 13/2015 z dnia 13 marca 2015 roku w sprawie zmiany załącznika nr 7 do Zarządzenia Nr 81/2010

 

14. Zarządzenie nr 14/2015 z dnia 8 kwietnia 2015 roku w sprawie udziału sił i środków powiatu mieleckiego w wojewódzkim treningu systemu wykrywania i alarmowania.

 

15.  Zarządzenie nr 15/2015 z dnia 14 kwietnia 2015 roku w sprawie powołania Komisji ds. oceny wniosków o przyznanie dotacji na ochronę zabytków

 

16. Zarządzenie nr 16/2015 z dnia 17 kwietnia 2015 roku w sprawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. "Roboty poscaleniowe we wsi Domacyny w gminie Padew Narodowa w ramach realizacji projektu pn. "Scalanie gruntów wsi Domacyny gmina Padew Narodowa o powierzchni 276,48 ha"

 

17. Zarządzenie nr 17/2015 z dnia 23 kwietnia 2015 roku w sprawie 1) ustalenia norm przydziału środków ochrony idywiualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników zatrudnionych w Starostwie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony i określony, 2) ustalenia ekwiwalentu za pranie odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników Starostwa

 

18. Zarządzenie nr 18/2015 z dnia 4 maja 2015 roku w sprawie odpłatnego ustanowienia służebności gruntowej na nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa oznaczonej jako działka ewidencja nr 363/1 oraz 366/1 poł. Kosówka, gm. Wadowice Górne.

 

19.  Zarządzenie nr 19/2015 z dnia 4 maja 2015 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargów publicznych dotyczących zagospodarowania nieruchomości Skarbu Państwa.

 

20.  Zarządzenie nr 20/2015 z dnia 7 maja 2015 roku w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy" Dyrektor Wydziału Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

21. Zarządzenie nr 21/2015 z dnia 7 maja 2015 roku w sprawie wyznaczenia dni wolnych od pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu w 2015 roku.

 

22. Zarządzenie nr 22/2015 z dnia 15 maja 2015 roku w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

23. Zarządzenie nr 23/2015 z dnia 20 maja 2015 roku w sprawie organizacji Akcji Kurierskiej Administracji Publicznej na terenie powiatu mieleckiego

 

24. Zarządzenie nr 24/2015 z dnia 20 maja 2015 roku w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: "Dyrektor Wydziału Architektury i Budownictwa" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

25. Zarządzenie nr 25/2015 z dnia 27 maja 2015 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 4/2014 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 stycznia 2014 roku w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku

 

26. Zarządzenie nr 26/2015 z dnia 27 maja 2015 roku w sprawie wyznaczenia dni wolnych od pracy w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

27. Zarządzenie  nr 27/2015 z dnia 28 maja 2015 roku w sprawie  ogłoszenia pogotowia przeciwpowodziowego dla gmin Powiatu Mieleckiego

 

28. Zarządzenie nr 28/2015  z dnia 29 maja 2015 roku w sprawie odwołania pogotowia przeciwpowodziowego

 

29. Zarządzenie nr 29/2015 z dnia 29 maja 2015 roku w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu "Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu, Brzozowie, Ustrzykach Dolnych oraz budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 w Dębicy i Stalowej Woli" dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego "System zielonych inwestycji"

 

30. Zarządzenie nr 30/2015 z dnia 24 czerwca 2015 roku w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej

 

31. Zarządzenie nr 31/2015 z dnia 26 czerwca 2015 roku w sprawie powołania stałej Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargów publicznych dotyczących zagospodarowania nieruchomości Skarbu Państwa

 

32. Zarządzenie nr 32/2015 z dnia 26 czerwca 2015 roku w sprawie ustalenia procedur windykacji nalezności w Starostwie Powiatowym w Mielcu

 

33.  Zarządzenie nr 33/2015 z dnia 26 czerwca 2015 roku w sprawie zmiany zarządzenia nr 30/2014 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 12 wrzesnia 2014 roku w sprawie zarządzenia kryzysowego w Powiecie Mieleckim

 

34. Zarządzenie nr 34/2015 z dnia 26 czerwca 2015 roku w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku Starostwa Powiatowego w Mielcu

 

35. Zarządzenie nr 35/2015 z dnia 9 lipca 2015 roku w sprawie powołania Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Mieleckim oraz powołanie jej członków

 

36. Zarządzenie nr 36/2015 z dnia 9 lipca 2015 roku w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia pn. Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 21 167 153 zł z prezznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu kredytów zaciągniętych w latach ubiegłych w ING Banku Śląskim, Pekao S.A. PKO BP, Banku Spółdzielczym.

 

37. Zarządzenie nr 37/2015 z dnia 14 lipca 2015 roku w sprawie ustalenia zasad udzielania dnia wolnego od pracy w miesiącu sierpniu 2015

 

38. Zarządzenie nr 38/2015 z dnia 15 lipca 2015 roku w sprawie procedury wprowadzania zmian w budżecie i wieloletniej prognozie finansowej

 

39. Zarządzenie nr 39/2015 z dnia 24 lipca 2015 roku w sprawie powołania stałej Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargów publicznych dotyczących zagospodarowania nieruchomości Skarbu Państwa

 

40. Zarządzenie nr 40/2015 z dnia 17 sierpnia 2015 roku w sprawie przeprowadzenia ćwiczenia obronnego powiat mieleckiego z udziałem miast i gmin powiatu.

 

41. Zarządzenie nr 41/2015 z dnia 18 sierpnia 2015 roku w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „SEKRETARZ POWIATU MIELECKIEGO" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

42. Zarządzenie nr 42/2015 z dnia 28 sierpnia 2015 roku w sprawie zarządzania kryzysowego w Powiecie Mieleckim.

 

43. Zarządzenie nr 43/2015 z dnia 31 sierpnia 2015 roku w sprawie zasad dokonywania zakupów w Starostwie Powiatowym w Mielcu. 

 

44. Zarządzenie nr 44/2015 z dnia 31 sierpnia 2015 roku w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji zadania inwestycyjnego "Kompleksowe zagospodarowanie obiektów sportowych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Mielcu" dofinansowanego ze środków Funduszy Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Modernizacji Infreastruktury Sportowej. 

 

45. Zarządzenie nr 45/2015 z dnia 21 września 2015 roku w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „ds. zamówień publicznych" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

46. Zarządzenie nr 46/2015 z dnia 21 września 2015 roku w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy: „ds. ewidencji gruntów i budynków" w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

47. Zarządzenie nr 47/2015 z dnia 21 września 2015 roku w sprawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. Kompleksowe zagospodarowanie obiektów sportowych przy I Liceum Ogólnokształcącym w Mielcu.

 

48. Zarządzenie nr 48/2015 z dnia 28 września 2015 roku w sprawie ustanowienia pełnomocnika do spraw wyborów - urzędnika wyborczego powiatu mieleckiego.

 

49. Zarządzenie nr 49/2015 z dnia 8 października 2015 roku w sprawie uchylenia Zarządzenia nr 43/2015 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 31 sierpnia 2015 roku w sprawie zasad dokonywania zakupów w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

50. Zarządzenie nr 50/2015 z dnia 16 października 2015 roku w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy "ds. administarcyjnych" w Starostwie Powiatowym w Mielcu. 

 

51. Zarządzenie nr 51/2015 z dnia 16 października 2015 roku w sprawie wprowadzenia identyfikatorów dla pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

52. Zarządzenie nr 52/2015 z dnia 16 października 2015 roku w sprawie określenia lokali, w których będą usytuowane punkty nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Mieleckim.

 

53. Zarządzenie nr 53/2015 z dnia 16 października 2015 roku w sprawie powołania Zespołu Pobierania Próbek

 

54. Zarządzenie nr 54/2015 z dnia 2 listopada 2015 roku w sprawie powołania komisji odbioru końcowego robót budowlanych pn. "Roboty budowlane polegajace na między innymi termomodernizacji (tj. wykonanie docieplenia stropu), budowie: kotłowni gazowej, wentylacji mechanicznej, budowie i przebudowie wewnętrzenej instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej odpowiednio wg projektu budowlanego".

 

55. Zarządzenie nr 55/2015 z dnia 12 listopada 2015 roku w sprawie powołania w Starostwie Powiatowym stałej komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

 

56. Zarządzenie nr 56/2015 z dnia 12 listopada 2015 roku w sprawie określenia Regulaminu pracy Komisji przetargowej w Starostwie Powiatowym w Mielcu.

 

57. Zarządzenie nr 57/2015 z dnia 17 listopada 2015 roku w sprawie powołania Powiatowej Rady Rynku Pracy w Mielcu

 

58. Zarządzenie nr 58/2015 z dnia 25 listopada 2015 roku w sprawie powołania członków uzupełniających skład Powiatowej rady Rynku Pracy w Mielcu

 

59. Zarządzenie nr 59/2015 z dnia 30 listopada 2015 roku w sprawie odwołania i powłania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Mielcu oraz zmiany zarządzenia nr 18/2013 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 27 marca 2013 roku w sprawie powołania członków Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepłnosprawności w Mielcu

 

60. Zarządzenie nr 60/2015 z dnia 30 listopada 2015 roku w sprawie powołania zespołu przeprowadzającego aktualizację kart oceny ryzyka na stanowiska pracy.

 

61. Zarządzenie nr 61/2015 z dnia 14 grudnia 2015 roku w sprawie określenia harmonogramu udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w Powiecie Mieleckim na 2016 rok.

 

62. Zarządzenie nr 62/2015 z dnia 21 grudnia 2015 roku w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji zapasów materiałów w Powiatowym Magazynie Przeciwpowodziowym i POwiatowym Magaznie Obrony Cywilnej

 

63. Zarządzenie nr 63/2015 z dnia 21 grudnia 2015 roku w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji rzeczowych składników aktywów obrotowych - towarów.

 

64. Zarządzenie nr 64/2015 z dnia 21 grudnia 2015 roku w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania.

 

65. Zarządzenie nr 65/2015 z dnia 21 grudnia 2015 roku w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji środków pieniężnych w kasie nr 1 i kasie nr 2 Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

66. Zarządzenie nr 66/2015 z dnia 21 grudnia 2015 roku w sprawie ustalenia Regulaminu okresowych ocen pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu.

 

 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..