2017-05-22

Uchwały Zarządu Powiatu Mieleckiego

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/818/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie upoważnienia do dokonywania w imieniu Powiatu Mieleckiego czynności związanych z realizacją projektu pozakonkursowego pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie mieleckim (III) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 1.1 - Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty pozakonkursowe, Poddziałanie 1.1.2 – Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/819/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie potwierdzenia czynności związanych z realizacją projektu pozakonkursowego pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie mieleckim (III) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 1.1 - Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty pozakonkursowe, Poddziałanie 1.1.2 – Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/820/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie upoważnienia do dokonywania w imieniu Powiatu Mieleckiego czynności związanych z realizacją projektu  pozakonkursowego pn. „Aktywizacja osób powyżej 29 r. ż. pozostających bez pracy w powiecie mieleckim (III)”, nr naboru  RPPK.07.02.00-IP.01-18-013/17, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII  Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2 – Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy – projekty pozakonkursowe PUP.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/821/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie stwierdzenia składu Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert na zlecanie w formie wsparcia przez Powiat Mielecki w roku 2017 zadań  z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych fundacjom oraz organizacjom pozarządowym.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/822/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie zmiany uchwały Nr 102/740/2017 Zarząd Powiatu Mieleckiego z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie przyjęcia zasad dotyczących wyboru, dofinansowania i rozliczania wniosków o dofinansowanie w ramach pilotażowego programu „Aktywny i samorząd” oraz wzór wniosku o dofinansowanie.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/823/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie wyrażenia zgody na podjęcie działań zmierzających do nabycia na rzecz Powiatu Mieleckiego działki nr 707/3 położonej w Podolu, gm. Przecław, zajętej pod chodnik w pasie drogi powiatowej o Nr 1 176 R relacji Tuszyma – Niwiska - Kolbuszowa.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/824/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie wyrażenia zgody na podjęcie działań zmierzających do nabycia działki nr 1046/2 o pow. 0,0271 ha oraz działki nr 1333/2 o pow. 0,0115 ha położonych w miejscowości Tuszyma, gm. Przecław, zajętych pod chodnik w pasie drogi powiatowej o Nr 1 176 R relacji Tuszyma – Niwiska - Kolbuszowa

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/825/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie wyrażenia zgody na podjęcie działań zmierzających do nabycia działki nr 597/3 o pow. 0,0051 ha oraz działki nr 695/1 o pow. 0,0005 ha położonych w miejscowości Dobrynin, gm. Przecław, zajętych pod chodnik w pasie drogi powiatowej o Nr 1 176 R relacji Tuszyma – Niwiska - Kolbuszowa.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/826/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie wydania opinii dotyczącej odwołania ze stanowiska Dyrektora Zespołu Szkół w Radomyślu Wielkim.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/827/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie udzielenia dotacji na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/828/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie ogłoszenia pozakonkursowego trybu udzielania dotacji – małe granty na realizację zadań publicznych Powiatu Mieleckiego o charakterze pożytku publicznego w 2017 roku.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/829/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie przyznania drugiej dotacji z budżetu Powiatu Mieleckiego w 2017 roku organizacjom pozarządowym na realizację zadań publicznych o charakterze pożytku publicznego w zakresie: „nauka, edukacja, oświata i wychowanie,kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury i tradycji, oraz dziedzictwa przyrodniczego”, „upowszechnianie kultury fizycznej i sportu, krajoznawstwo oraz wypoczynek dzieci i młodzieży”, „ochrona i promocja zdrowia, ratownictwo i ochrona ludności, działania na rzecz osób niepełnosprawnych”, wyrównywanie szans rodzin i osób w trudnej sytuacji życiowej, przeciwdziałanie patologiom społecznym oraz działalność wspomagająca organizacje pozarządowe.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/830/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji „Programu współpracy Powiatu Mieleckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2016 rok” wcelu przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 113/831/2017 z dnia 16 maja 2017 roku sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2017 rok.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/832/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie przystąpienia Powiatu Mieleckiego do realizacji projektu Wsparcie funkcjonowania wypożyczalni sprzętu „Nie Jesteś Sam” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja Społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych. 

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/833/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie wyboru oferty w ramach ogłoszonego otwartego konkursu ofert na zlecanie w formie wsparcia przez Powiat Mielecki w roku 2017 realizacji zadań z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych fundacjom oraz organizacjom pozarządowym. 

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/834/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie III przetargu ustnego nieograniczonego i ustalenie ceny wywoławczej do III przetargu ustnego nieograniczonego dla nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Mieleckiego. 

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/835/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie III przetargu ustnego nieograniczonego i ustalenie ceny wywoławczej do III przetargu ustnego nieograniczonego dla nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Mieleckiego. 

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/836/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2017 rok. 

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/837/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/191/2017 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 26 kwietnia 2017 roku w sprawie zmiany uchwały budżetowej powiatu mieleckiego na 2017 rok.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/838/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2017 rok. 

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/839/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały Nr XXV/163/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 30 grudnia 2016 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Mieleckiego. 

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/840/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały w sprawie określenia trybu prac nad projektem uchwały budżetowej. 

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/841/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie zmiany Uchwały Nr 83/570/2016 Zarządu Powiatu Mieleckiego w sprawie powołania Komisji ds. Nagród.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 114/842/2017 z dnia 22 maja 2017 roku sprawie rozpoczęcia procedury konkursowej mającej na celu wyłonienie kandydata na stanowisko dyrektora Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Mielcu.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 115/843/2017 z dnia 26 maja 2017 roku sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2017 rok.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..