2017-03-10

Uchwały Zarządu Powiatu Mieleckiego

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 103/748/2017 z dnia 8 marca 2017 roku w sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w Powiecie Mieleckim w 2017 roku, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 103/749/2017 z dnia 8 marca 2017 roku w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zawarcia porozumienia z Gminą Miejską Mielec dotyczącego założenia i prowadzenia publicznej szkoły podstawowej mistrzostwa sportowego.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 103/750/2017 z dnia 8 marca 2017 roku w sprawie ustalenia na rok 2017 planu dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania na rok 2017 opłat za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz specjalności i form kształcenia, na które przyznawane jest dofinansowanie w 2017 roku.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 103/751/2017 z dnia 8 marca 2017 roku w sprawie powołania komisji konkursowych w celu opiniowania złożonych ofert w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Mieleckiego o charakterze pożytku publicznego w 2017 roku.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 103/752/2017 z dnia 8 marca 2017 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2017 rok.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 104/753/2017 z dnia 14 marca 2017 roku w sprawie przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu uchwały zmieniajacej uchwałę Nr XXII/133/2016 Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zatwierdzenia i przyjęcia do realizacji opracowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu projektu konkursowego pn. "Przygotowani do pracy", nr konkursu RPPK.07.01.00-IP.01-18-003/15, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.1 - Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy - projekty konkursowe.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 104/754/2017 z dnia 14 marca 2017 roku w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zawarcia porozumienia z Gminą Miejską Mielec dotyczącego założenia i prowadzenia publicznego liceum ogólnokształcącego.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 104/755/2017 z dnia 14 marca 2017 roku sprawie dostosowania sieci szkół ponadgimnazjalnych i specjalnych do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą - Prawo oświatowe oraz ustalenia sieci szkół ponadpodstawowych i specjalnych na terenie Powiatu Mieleckiego na okres od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2019 r.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 104/756/2017 z dnia 14 marca 2017 roku sprawie przyjęcia i przedłożenia Radzie Powiatu Mieleckiego projektu "Powiatowego programu zapobiegania przestępczości, oraz ochrony bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego na lata 2017-2019".

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 104/757/2017 z dnia 14 marca 2017 roku sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2017 rok.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 105/758/2017 z dnia 22 marca 2017 roku sprawie przyjęcia projektów uchwał Rady Powiatu Mieleckiego:

  • w sprawie uchylenia uchwały Nr XXVII/173/2017 Rady Powiatu Mieleckiego
  • w sprawie zawarcia porozumienia z Gminą Miejską Mielec dotyczącego założenia i prowadzenia publicznego liceum ogólnokształcącego

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 105/759/2017 z dnia 22 marca 2017 roku w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zatwierdzenia "Regulaminu Rady Społecznej działającej przy Szpitalu Powiatowym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu".

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 105/760/2017 z dnia 22 marca 2017 roku sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zatwierdzenia zmian w "Regulaminie Rady Społecznej działającej przy Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu".

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 105/761/2017 z dnia 22 marca 2017 roku sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2017 rok.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 105/762/2017 z dnia 22 marca 2017 roku sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały Nr XXV/163/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 30 grudnia 2016 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Mieleckiego.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 105/763/2017 z dnia 22 marca 2017 roku sprawie skrócenia okresu wypowiedzenia umowy najmu garażu na rzecz Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu znajdującego się w Mielcu przy ul. Kościuszki 12.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 105/764/2017 z dnia 22 marca 2017 roku sprawie ustalenia liczby oddziałów klas pierwszych oraz liczby uczniów i słuchaczy przyjmowanych do klas pierwszych szkół ponadgimnazjalnych prowadzonych przez Powiat Mielecki w roku szkolnym 2017/2018.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 106/765/2017 z dnia 28 marca 2017 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 106/766/2017 z dnia 28 marca 2017 roku w sprawie użyczenia nieruchomości oznaczonej jako działka nr 995 położonej w Radomyślu Wielkim przy ul. Rynek 1, objętej księgą wieczystą TB1M/00056678/5 na rzecz Gminy Radomyśl Wielki.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 106/767/2017 z dnia 28 marca 2017 roku sprawie nabycia na rzecz Powiatu Mieleckiego nieruchomości na poszerzenie pasa drogi powiatowej nr 1 176R relacji Tuszyma - Niwiska - Kolbuszowa.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 106/768/2017 z dnia 28 marca 2017 roku sprawie: przyznania dotacji z budżetu Powiatu Mieleckiego w 2016 roku organizacjom pozarządowym na realizację zadań publicznych o charakterze pożytku publicznego w zakresie: "nauka, edukacja, oświata i wychowanie, kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury i tradycji, oraz dziedzictwa przyrodniczego", "upowszechnianie kultury fizycznej i sportu, krajoznawstwo oraz wypoczynek dzieci i młodzieży", "ochrona i promocja zdrowia, ratownictwo i ochrona ludności, działania na rzecz osób niepełnosprawnych", wyrównywanie szans rodzin i osób w trudnej sytuacji życiowej, przeciwdziałanie patologiom społecznym oraz działalność wspomagająca organizacje pozarządowe".

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 106/769/2017 z dnia 28 marca 2017 roku sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2017 rok.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 106/770/2017 z dnia 28 marca 2017 roku sprawie wprowadzenia autopoprawek do projektu uchwały Rady Powiatu Mieleckiego w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2017 rok.

 

Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 106/771/2017 z dnia 28 marca 2017 roku sprawie przedstawienia Radzie Powiatu Mieleckiego oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej sprawozdań i informacji dotyczących wykonania budżetu Powiatu Mieleckiego za 2016 rok. 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..