2015-12-17

Budżet Powiatu Mieleckiego na rok 2016

 

Poniżej umieszczono załączniki zawierający następującą treść:

 

 

1. Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 34/244/2015 z dnia 24 września 2015 roku w sprawie określenia wytycznych do opracowania projektu budżetu i wieloletniej prognozy finansowej.

 

2. Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 41/271/2015 z dnia 13 listopada 2015 roku w sprawie przedłożenia projektu uchwały budżetowej na 2016 rok.

 

3. UchwałaRady Powiatu Mieleckiego nr XIV/89/2015 z dnia 29 grudnia 2015 roku w sprawie uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.

 

4. Uchwała nr 50/322/2016 z dnia 15 stycznia 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok. 

 

5. Uchwała Rady Powiatu Mieleckiego nr XV/91/2016 z dnia 25 stycznia 2016 roku w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.

 

6. Uchwała nr 51/333/2016 z dnia 29 stycznia 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok. 

 

7. Uchwała nr 52/340/2016 z dnia 12 lutego 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

8. Uchwała nr XVI/97/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 22 lutego 2016 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XV/91/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 25 stycznia 2016 roku w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2016 Powiatu Mieleckiego Nr XIV/89/2015 z dnia 29 grudnia 2015 roku.

 
9. Uchwała nr XVI/98/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 22 lutego 2016 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.
 
10. Uchwała nr 54/349/2016 z dnia 2 marca 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian z budżecie na 2016 rok.
 
11. Uchwała nr 55/367/2016 z dnia 16 marca 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
12. Uchwała nr 57/378/2016 z dnia 30 marca 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
13. Uchwała nr XVII/102/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.
 
14. Uchwała nr 58/386/2016 z dnia 13 kwietnia 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
15. Uchwała nr 59/394/2016 z dnia 20 kwietnia 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
16. Uchwała nr 60/400/2016 z dnia 22 kwietnia 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
17. Uchwała nr XVIII/107/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 28 kwietnia 2016 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.
 
18. Uchwała nr 63/411/2016 z dnia 6 maja 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
19. Uchwała nr 64/422/2016 z dnia 12 maja 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
20. Uchwała nr 65/426/2016 z dnia 17 maja 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
21. Uchwała nr XIX/108/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 30 maja 2016 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.
 
22. Uchwała nr 69/454/2016 z dnia 13 czerwca 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok. 

 

23. Uchwała nr 70/472/2016 z dnia 22 czerwca 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 r.

 

24. Uchwała nr XX/116/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 28 czerwca 2016 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.

 

25. Uchwała nr 71/481/2016 z dnia 30 czerwca 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

26. Uchwała nr 72/483/2016 z dnia 6 lipca 2016 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

27. Uchwała nr 73/490/2016 z dnia 15 lipca 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

28. Uchwała nr 74/510/2016 z dnia 28 lipca 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

29. Uchwała nr 75/515/2016 z dnia 10 sierpnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

30. UCHWAŁA NR XXI/123/2016 RADY POWIATU MIELECKIEGO z dnia 16 sierpnia 2016 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.

 

31. Uchwała nr 77/540/2016 z dnia 30 sierpnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

32. Uchwała nr 79/555/2016 z dnia 14 września 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

33. Uchwała nr 81/564/2016 z dnia 27 września 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 

34. Uchwała nr XXII/129/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 28 września 2016 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.

 

35. Uchwała nr 83/574/2016 z dnia 4 października 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.

 
36. Uchwała nr 85/584/2016 z dnia 19 października 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
37. Uchwała nr 86/592/2016 z dnia 27 października 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
38. Uchwała nr XXIII/135/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 28 października 2016 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.
 
39. Uchwała nr 87/614/2016 z dnia 9 listopada 2016 r. sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
40. Uchwała nr 88/620/2016 z dnia 14 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
41. Uchwała nr 89/632/2016 z dnia 22 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
 
42. Uchwała nr 90/635/2016 z dnia 28 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
43. Uchwała nr XXIV/141/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.
 
44. Uchwała nr 91/639/2016 z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
45. Uchwała nr 93/654/2016 z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok.
 
46. Uchwała nr 94/655/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2016 rok. 
 
47. Uchwała nr XXV/155/2016 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 30 grudnia 2016 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2016 rok.
 
 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..